Post by dbecconnulaman on Feb 8, 2022 8:22:57 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Red Ball 4 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Red Ball 4 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch guld ▞▞▞
▞▞▞ Red Ball 4 2022 version ▞▞▞
Red Ball 4 Arcade nrag
Red Bounce Ball Heroes - Download Android Apps & Games ...
Jeg kan godt lide spillet, men livssystemet stinker. Hver gang du falder, bliver knust, sprænger i luften, bliver laseret, bliver barberet, rører ved vand og stort set alt muligt andet, skal du vente omkring 15 minutter, før du får det liv tilbage. Du skal spille perfekt, ellers kan du slet ikke spille.
"Red Ball 6" Simulator, hvor du skal blive assistent, der sammen med en rund munter ... og i spillet "Red Ball 4" Du skal returnere alt til dine steder.
Det er et godt spil, men det værste er liv, der burde være ubegrænsede liv. Okay, hvis der er liv, men tiden burde være mindre til at forny. Tror det ville være fuld hjælp. 🙏🙏🙏🙏
Red Ball 4 Arcade jcr
Spillet er ok, men timeren er så irriterende
Spil bliver meget frustrerende, da boldkontrol ikke er præcis nok til at udføre opgaver. Opgav på niveau 1, puslespil 9! på grund af denne faktor - efter over 100 forsøg. Hvis du ikke kan opnå et niveau eller komme videre uden at bestå, mister du hurtigt interessen - ligesom de fleste af mine venner, der slettede spillet ved dette puslespil.
Fantastisk spil, det eneste er, at de tilføjer, når du vinder eller taber et niveau, og det tager alt for lang tid for dig at genvinde liv, hvis du er ny i spillet, mister du hele dit liv, du kan ikke spille, så der er ikke noget at spille jeg er ny, jeg tog spillet fra, fordi der ikke var noget at spille, så hvor sjovt er det længere undskyld ikke undskyld.
Jeg downloadede kun dette spil, fordi min bror ville spille det, men så begyndte jeg at spille det, og jeg elskede det, den eneste ulempe ved det er, at du kun har 5 liv, og hvis du bruger dem alle, skal du vente i evigheder. 18 minutter for et liv at komme tilbage, men bortset fra det synes jeg, at spillet er ret sjovt at spille🌸🌸🌸
Denne genopfyldning af spillets liv er så langsom. Grafikken er fantastisk. Niveauer er spændende. Det eneste problem handler om livet. Så langsom. Jeg vil gerne give kun 3 stjerner for grafik og niveauer.
Jeg er irriteret over, at jeg har ventet i 2 timer! For fulde liv, men ét niveau var for hårdt, og jeg er nødt til at vente 2 timer mere. Tilføj flere liv og mindre tid til at vente på liv.
Det er et fantastisk spil, men jeg skal vente 20 minutter, hvis jeg dør 5 gange for at fortsætte med at spille spillet.
det er ikke så godt, fordi det tager 20 minutter for 1 liv. Skift det til 3 minutter, så jeg kan give det en 5-stjernet anmeldelse, eller jeg vil gøre det til 1-stjernet og afinstallere appen.
Det var ret godt, men jeg kunne ikke lide, at hvis vi mister hele vores liv, så måtte vi vente 20 minutter.
Hvorfor jeg stadig får annoncer på trods af at jeg har købt spillet, det er uretfærdigt.. Og skyen fungerer ikke korrekt, min præstation på mit Android TV og min tablet er ikke synkroniseret... Venligst Løs dette problem
High output Moonflower effect with 32-Watt Quad-Color LED 4-in-1 (Red, ... UC-IR Remote and Airstream IR iOS App (sold separately) ... Atomic X-BALL 360.
Jeg elsker virkelig dette spil, men jeg vil give det 9,5 ud af 10 bcz, det har 5 liv, og de er så mindre end vi har brug for. Jeg synes, de burde give flere liv, ellers burde dette spil ikke have nogen liv, jeg vil bare sige det 😊 men jeg elsker stadig dette spil 💟
Se. Jeg siger ikke, at dette er det værste spil nogensinde. Sagen er, at du skal vente for evigt på at få dit liv tilbage. Også, da jeg så 2 annoncer og derefter mistede mine 5 liv, tillod det mig ikke at se en annonce! Så ja. Værste spil nu. Lave om. Min. Sind.
Dette er det bedste spil, det er fantastisk, vi kan hoppe til venstre og højre.
Dette spil er godt, men jeg har 1 problem, jeg bliver ved med at falde i siden, men dette spil tekniske vanskeligheder Der så mange niveauer, jeg kan ikke nå fabriksniveauet, men jeg nåede også den mørke skov Det så en smule mørkere ud hver gang Den røde boldpige Falder i jorden JEG KAN IKKE NÅ DET DET SUGER!!!!! 😡
Fedt spil
Irriterende, på niveau 60 kan jeg bare ikke, jeg har brugt omkring 2 timer på at prøve og 4 timer på at vente på liv. Jeg køber aldrig premium-versionen, chefen er bogstaveligt talt overalt 😡
jeg kan lide det, men der er nogle problemer, hver gang jeg er i det sidste niveau, knappen klikkede jeg ikke, jeg bevægede mig som om jeg holder den, og jeg bliver ved med at dø, og jeg har ingen penge til at købe uendelige liv, så jeg ville gerne have, hvis skaberne løste det også i Android, du får ingen præstationer, så jeg får ingen skins
Ja, bolden bliver en smule bedre haha, og det er den relateret til verdens basketball liga, men jeg ved ikke, om jeg skal spille den, fordi basketball ikke er mit yndlingsspil, men jeg har for mange som tennis, cykling, billard, der gør jeg har lyst til noget simpelt for mig som ingen anden! 😂🤔 Men det er ingenting, fordi der ikke er noget for ting, som jeg bruger, fordi vi ikke er noget udstyr som det! 😒😕😜 På grund af dette alt for hårde liv og ikke at vide, hvad jeg skal stille op med det, er alle disse ting mine ønsker!😊😏
Gaming tilbehør - København og omegn - køb brugt på DBA
Download dette spil, hvis du kan lide at se annoncer eller blive bombarderet med anmodninger om penge at spille. Hvis du lider gennem annoncerne og spiller, skal du ikke dø, ellers skal du vente 20 minutter for at spille igen eller betale for at spille. Spild ikke din tid
Dette er et fantastisk spil.. Jeg elsker det, mine børn elsker det, og at dømme efter de adskillige YouTube-videoer, mine børn ser, ser flere andre børn det. Det eneste irriterende er, at antallet af liv er begrænset, men ellers er det fantastisk og meget sjovt at spille uanset din alder!
Jeg elsker spillet, men grunden til at give 2 stjerner er, at når du ikke taber mere spil. Du skal betale lile 3,99€ for endnu et spil. Venligst reparer dette, eller lav INGEN KØB OG GØR VENLIGST 5 STJERNER
Ok spil, men der er annoncer, og jeg hader, at du skal vente på at få flere liv, som det bare er dumt og gør oplevelsen af spillet mindre sjov.
det er et sjovt spil, men det er også lidt irriterende, at man nogle gange ikke kan se tilføjelser for at få fulde liv, og man skal vente mindst en TIME på, at de 5 liv kommer tilbage 😡😠
Jeg kan ikke lide dette spil, og det var så kedeligt, fordi der kun var fem hjerter, og du kan ud, så går der 3 hjerter, og lav venligst dette spil online, og lav en ny begivenhed, så vil jeg give dig 5 stjerner dette er min anmodning FDG Entertainment GmbH & CO.KG og lav gerne nye bolde
Jeg beder danielklit jeg er youtuber YouTube kanal er danielklit synes godt om mine videoer jeg elsker red bold
Spillet er fantastisk, men jeg giver det 3 stjerner, fordi det gør mig nervøs, at jeg kun har 5 hjerter, og hver eneste af dem har tyve minutter på at gendanne.
Dette spil er for godt til at forbedre hjernens træning som hvor man skal hoppe osv.
I i ik fil unik notifikation login jk(nok g ok orto
Tank Hero Arcade css
Red Ball 4 Arkade lkuh
Fysikken er kun værre end originalen, og det er trist for en gammel serie 😬 det der med livssystemet med billige måder at dø på senere, naaahhhh. En stjerne ekstra for, at jeg kunne købe mig ud af livssystemet for at spille et lamt spil 🙃
Dette er et fantastisk spil, men problemet er livet. Det giver mig kun mulighed for at se en annonce 3 gange! Gør det venligst inf. ledige liv!
Dette er et meget vidunderligt spil, og jeg kan lide det, og alle niveauer er færdige, alle niveauer er gyldne 😊 🥇🥇 Stjerne
Godt, men kan du ændre timeren op i tidstilstand, jeg er altid 1 eller 2 sekunder fra at vinde en guldmedalje, men så løber tiden ud, og jeg får sølv😥...ALVÅR 5 STJERNET!!!!😜
Red Ball 4 Arcade hzes
Dette er et flot og genialt spil, men tiden for at få 5-livet er for meget...........meget 🔥 det vil være rart, hvis vi ser tilføjelser og får 5-livet. Den mulighed også der, jeg bebrejder mig ikke, men det vil komme nogle gange eller endda sjældent, det vil være rart ventetiden, hvis det falder pls.
Forfærdelig. Jeg vil bare gerne spille, men jeg er nødt til at vente 20 minutter for at få et liv. Jeg vil hellere se en annonce efter hvert niveau end at have denne irriterende mekaniker.
Arcade joystick DIY joysticket red ball 4 / 8-vejs joystick 5 pin kampene stick til at erstatte SANWA ZIPPY joystickfor arcade spil.
Som vanligt anvender du den ikoniske Poké Ball, som nu er sirligt udført i ... der her til lands udkom i 1999 under titlen Pokémon Red/Blue,